افزایش دادن انقلاب مسئولان عبدالله انقلابی

افزایش دادن: انقلاب مسئولان عبدالله انقلابی ایران مجموعه فعالیت سپاه انصارالمهدی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی شرایط تردد مشمولان تحصیل‌کرده خارج از کشور اعلام شد

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بررسی طرحی جهت استفاده از ظرفیت‌های ایرانیان مقیم خارج در قالب نظام وظیفه خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این

    شرایط تردد مشمولان تحصیل‌کرده خارج از کشور اعلام شد

    شرایط تردد مشمولان تحصیل کرده خارج از کشور اعلام شد

    عبارات مهم : نیروهای مسلح

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بررسی طرحی جهت استفاده از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج در قالب نظام وظیفه خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این طرح، شرح آن اعلام خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در نشست “تسهیلات سربازی افراد فعال در شرکت های دانش بنیان” با تاکید بر اینکه در دنیا دو مدل جهت تامین نیروهای مسلح و برقراری امنیت اجرایی می شود، افزود: مدل حرفه ای و مدل مردمی از جمله روش هایی است که در دنیا جهت تامین نیروهای مسلح وجود دارد و هر کشور با توجه به شرایط جمعیتی، جغرافیایی، قومیتی و منابع مالی یکی از این مدل ها را گزینش می کند.

    وی مدل تامین نیروهای مسلح در کشور عزیزمان ایران را مبتنی بر نظام وظیفه، مردمی دانست و یادآور شد: بر این اساس نیروهای مسلح مکلف است 50 درصد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق سربازان وظیفه تامین کند.

    شرایط تردد مشمولان تحصیل‌کرده خارج از کشور اعلام شد

    کمالی اضافه کرد: علاوه بر آن بر اساس قانون 147، نیروهای مسلح می توانند در وقت صلح به کمک دولت در جهت تولید، آموزش، امداد، بهداشت و محرومیت زدایی بشتابند.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در حال حاضر ما با بیش از 150 دستگاه غیر نظامی جهت امر محرومیت زدایی همکاری داریم، خاطرنشان کرد: تامین اعضای هیات علمی دانشگاه ها، سرباز معلم و سرباز سازندگی از دیگر خدمات ما است که هر سال 5 هزار نفر سرباز معلم به دستگاه مربوط معرفی می کنیم.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بررسی طرحی جهت استفاده از ظرفیت‌های ایرانیان مقیم خارج در قالب نظام وظیفه خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این

    وی با تاکید بر اینکه سرباز سازندگی در بخش تولید فعال هست، اضافه کرد: علاوه بر آن، بر اساس قوانین ما مجاز هستیم که در این حوزه با بخش شخصی نیز همکاری داشته باشیم، آیا که در حال حاضر 40 درصد از کارکنان نظام وظیفه نیروهای مسلح تحصیل کرده هستند و می توان از توان آن ها در شرکت های دانش بنیان بهره برد.

    کمالی واگذاری سرباز به دستگاه های غیر نظامی را یکی از کارها در جهت استفاده از ظرفیت های نخبگان و استعدادهای برتر بیان کرد و یادآور شد: نخبگان و استعدادهای برتر به جای گذراندن خدمت نظام وظیفه متداول می توانند با انجام پروژه های تحقیقاتی، کارت آخر خدمت خود را دریافت کنند.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: مشمولان ارشد و بالاتر نیز به جای انجام خدمت نظام وظیفه می توانند در حوزه های دفاعی و امنیتی، تحقیقاتی انجام دهند و بخشی از پروژه های تحقیقاتی آن ها جزو خدمت نظام وظیفه این افراد محسوب خواهد شد.

    شرایط تردد مشمولان تحصیل‌کرده خارج از کشور اعلام شد

    وی با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان، اظهارکرد: این نوع شرکت ها در ستاد کل نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفتند و بر این اساس تفاهم نامه ای با معاونت علمی امضا کردیم و بر اساس آن مقرر شد که در سه حوزه با این معاونت همکاری صورت گیرد.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بر این اساس اجازه داده شده است است که سربازان نخبه بتوانند علاوه بر حوزه های دولتی، در بخش های شخصی مرور و کار تحقیقاتی انجام دهند.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بررسی طرحی جهت استفاده از ظرفیت‌های ایرانیان مقیم خارج در قالب نظام وظیفه خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این

    کمالی با تاکید بر اینکه جهت این طرح 100 نفر با اجازه مقام معظم رهبری گزینش شدند، افزود: این طرح با همکاری بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی در حال اجرا است و با مثبت بودن نتیجه های آن اجرای این طرح توسعه می یابد.

    وی ادامه داد: علاوه بر آن مشمولان تحصیل کرده که مدارک مورد نیاز را دارند، ولی تخصص کافی ندارند، مقرر شد که معاونت علمی با بررسی شرکت های دانش بنیان این افراد را جهت گذراندن خدمت سربازی به شرکت های دانش بنیان معرفی کند.

    شرایط تردد مشمولان تحصیل‌کرده خارج از کشور اعلام شد

    کمالی با تاکید بر اینکه جهت این امر 2 هزار نفر جذب خواهند شد، اضافه کرد: اجرای این طرح نقش موثری در دستیابی شرکت های دانش بنیان به ماموریت ها و اهداف تعیین شده است آن ها دارد، ضمن آنکه منجر به اشتغال زایی افراد تحصیل کرده می شود.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گذراندن خدمت نظام وظیفه در شرکت های دانش بنیان را سومین زمینه همکاری نیروهای مسلح با معاونت علمی بیان کرد و یادآور شد: در این طرح تعدادی از افراد تحصیل کرده، خدمت نظام وظیفه خود را در شرکت های دانش بنیان سپری می کنند که جهت این طرح 500 نفر گزینش شده است اند.

    کمالی همچنین به مشمولان ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد و توضیح داد: طبق قانون، ایرانیان مقیم خارج از کشور که سه سال در کشورهای دیگر اقامت دارند، می توانند سالی دو بار و حداکثر سه ماه به کشور تردد کنند.

    وی اضافه کرد: مشمولان ارشد و بالاتر که در خارج از کشور حضور دارند، بنا به دعوت وزارتخانه ها جهت ارائه مقاله و یا حضور در میزگردها و کنفرانس ها به کشور تردد می کنند نیز می توانند مشمول این قانون شوند.

    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ایرانیان خارج از کشور که به کشور بازمی گردند، در حوزه نظام وظیفه هیچ تفاوتی با سایر افراد ندارند، ولی ما جهت استفاده از ظرفیت تحصیل کردگان ایرانیان مقیم خارج برنامه هایی را در دست بررسی داریم که در صورت نهایی شدن اعلام خواهد شد.

    واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | شرکت های دانش بنیان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار