افزایش دادن انقلاب مسئولان عبدالله انقلابی

افزایش دادن: انقلاب مسئولان عبدالله انقلابی ایران مجموعه فعالیت سپاه انصارالمهدی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو کف قیمت اوج آمد

    در شرایطی که رکود همچنان میهمان بازار ماشین کشور هست، قیمت ها کماکان اوج می روند و کسی نمی داند آخر این بزرگراه گرانی کجاست. طبق اخبار رسیده از بازار، رکود و کم

    کف قیمت اوج آمد

    کف قیمت اوج آمد

    عبارات مهم : بازار

    در شرایطی که رکود همچنان میهمان بازار ماشین کشور هست، قیمت ها کماکان اوج می روند و کسی نمی داند آخر این بزرگراه گرانی کجاست. طبق اخبار رسیده از بازار، رکود و کم کردن تقاضا گریبان نمایشگاه داران ماشین را گرفته، با این حال میل زیاد کردن قیمت را نهایی نیست.

    کف قیمت اوج آمد

    هرچند جهش قیمتی در بازار خودروهای داخلی نیز مشاهده می شود، با این حال روند زیاد کردن قیمت در بازار وارداتی ها، مرزهای گرانی را یک به یک درمی نوردد و کسی را یارای مقابله با آن نیست. شرایط به شکلی است که به نظر می رسد کف قیمت در این بازار به بالای ۲۰۰ میلیون تومان رسیده و تقریبا دیگر نمی توان خودرویی خارجی و وارداتی را با قیمتی زیر این رقم خریداری کرد.

    آن طور که نمایشگاه داران ماشین پایتخت عنوان می کنند، در حال حاضر قیمت هایی نجومی در بازار خودروهای وارداتی از سوی فروشندگان مطرح می شود و از همین رو میل و البته توان مالی چندانی جهت خرید وجود ندارد.بر این اساس، در حال حاضر کیا سورنتو با قیمتی برابر با ۳۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود و این عنوان نشان می دهد ماشین موردنظر چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان دیگر زیاد کردن قیمت داشته هست. از سوی دیگر، کیا سراتو نیز بالاخره از مرز ۲۰۰ میلیون تومان عبور کرد تا رکوردی تازه را در قیمت خود تجربه کند.

    در شرایطی که رکود همچنان میهمان بازار ماشین کشور هست، قیمت ها کماکان اوج می روند و کسی نمی داند آخر این بزرگراه گرانی کجاست. طبق اخبار رسیده از بازار، رکود و کم

    این محصول که حدود ۲۰ میلیون تومان زیاد کردن قیمت داشته، در حال حاضر ۲۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد. فعالان بازار همچنین از استمرار زیاد کردن قیمت کیا اپتیما خبر می دهند. به گفته آنها، اپتیما با عبور از محدوده ۳۰۰ میلیون تومانی، در حال حاضر قیمتی برابر با ۳۱۰ میلیون تومان دارد.

    با این حساب، ماشین موردنظر چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان زیاد کردن قیمت را تجربه کرده هست. ولی در بین محصولات هیوندایی نیز زیاد کردن قیمت هایی چند ده میلیون تومانی به چشم می آید و در این بین، سانتافه در مدل فول، بیشترین جهش را داشته هست. به گفته فعالان بازار، این محصول با زیاد کردن قیمتی حدودا ۴۰ میلیون تومانی، در حال حاضر با ۳۷۵ میلیون تومان قابل خرید هست. از سوی دیگر، مدل هیبریدی و ۲۰۱۸ سوناتا نیز که زیاد کردن قیمت داشته، در حال حاضر ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. این در حالی است که مدل ۲۰۱۷ این محصول را شاید بتوان با قیمتی حدود ۲۶۵ میلیون تومان خرید.فعالان بازار ولی در مورد هیوندایی توسان نیز از زیاد کردن قیمت ۱۵ میلیون تومانی این محصول خبر می دهند. بر این اساس، توسان در حال حاضر قیمتی برابر با ۲۸۵ میلیون تومان دارد. از بازار هیوندایی النترا نیز خبر می رسد ماشین موردنظر با زیاد کردن قیمتی بیش از ۱۰ میلیون تومان، حالا ۲۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    در بین دیگر خودروهای وارداتی، تویوتا کمری هیبریدی نیز از زیاد کردن قیمت در امان نبوده و با توجه به جهش ۱۵ میلیون تومانی اش، در حال حاضر ۲۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. نیسان جوک نیز که حدود ۲۰ میلیون تومان زیاد کردن قیمت داشته، هم اکنون با ۲۲۵ میلیون تومان قابل خرید است.اما در بازار خودروهای فولکس واگن نیز زیاد کردن قیمتی شدید رخ داده هست. بر این اساس، مدل تیگوان این ماشین که در بدو ورود به کشور، کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان به مشتریان فروخته شد، حالا حدود ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین جهت خرید فولکس پاسات نیز که از زیاد کردن قیمت بی تاثیر نبوده، باید حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

    افزایش قیمت در رکود

    کف قیمت اوج آمد

    در بازار خودروهای داخلی نیز با وجود رکود سنگین، همچنان سیر صعودی قیمت ادامه دارد، هرچند البته زیاد کردن قیمت ها همه گیر نبوده و زیاد مشمول بر محصولات بالای ۴۵ میلیون تومان که قیمت گذاریشان آزاد هست، می شود.بنا به گفته فعالان بازار، در حال حاضر در بین محصولات کشور عزیزمان ایران خودرو، پژو ۲۰۶ ظاهر ۵ قیمتی برابر با ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد که این عنوان از ثبات قیمت ماشین موردنظر حکایت می کند. پژو ۲۰۷ اتومات نیز که عوض کردن قیمتی نداشته، در حال حاضر با همان قیمت ۶۳ میلیون تومان قبلی خرید و فروش می شود.این در حالی است که تندر-۹۰ ها این هفته را نیز با زیاد کردن قیمت به انتها رسانده و گران تر شده است اند.

    بر این اساس، تندر مدل E ۲پارس ماشین قیمتی برابر با ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد که نشان می دهد ماشین موردنظر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان زیاد کردن قیمت داشته است.پارس تندر نیز که یک میلیون تومان زیاد کردن قیمت داشته، در حال حاضر با قیمتی معادل ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل خرید هست. از بازار تندر اتومات نیز خبر می رسد که این ماشین سه میلیون تومان زیاد کردن قیمت داشته؛ بنابراین هم اکنون محصولی ۵۶ میلیون تومانی به حساب می آید.در بین دیگر خودروهای داخلی، ساندرو استپ وی همچنان در مسیر گرانی می رود، به نحوی که این هفته نیز بیش از سه میلیون تومان زیاد کردن قیمت داشت. بنا به گفته فعالان بازار، در حال حاضر جهت خرید ساندرو استپ وی اتومات باید ۷۳ میلیون تومان هزینه کرد.

    در شرایطی که رکود همچنان میهمان بازار ماشین کشور هست، قیمت ها کماکان اوج می روند و کسی نمی داند آخر این بزرگراه گرانی کجاست. طبق اخبار رسیده از بازار، رکود و کم

    نمایشگاه داران ماشین پایتخت ولی در مورد رانا نیز از زیاد کردن قیمت آن صحبت به میان می آورند. به گفته آنها، این محصول در حال حاضر ۳۶ میلیون تومان قیمت دارد و این یعنی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ماشین موردنظر اضافه شده است هست. دیگر ماشین داخلی یعنی سمند مدل EF۷ ولی تثبیت قیمت داشته و هم اکنون با ۳۶ میلیون تومان قابل خرید هست. فعالان بازار در مورد دنا پلاس نیز عنوان می کنند که این محصول طی هفته جاری نیز زیاد کردن قیمت داشته هست. بر این اساس، ماشین موردنظر با توجه به زیاد کردن قیمت بیش از چهار میلیون تومان، در حال حاضر ۵۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    نمایشگاه داران ماشین پایتخت در مورد تیبا ۲ از تثبیت قیمت این محصول می گویند. به گفته آنها، این ماشین عوض کردن قیمت خاصی نداشته و فعلا با همان قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خود خرید و فروش می شود. همچنین از بازار ساینا هم خبر می رسد که این محصول ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و این به آن معناست که ماشین موردنظر عوض کردن قیمت خاصی را تجربه نکرده هست. در خانواده پراید هم مدل ۱۳۱ تثبیت قیمت داشته و در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رود. همچنین سراتو نیز در مدل اتومات و آپشنال خود قیمتی برابر با ۱۱۶ میلیون تومان دارد و این نشان می دهد ماشین موردنظر عوض کردن قیمت خاصی طی هفته جاری نداشته است.

    کف قیمت اوج آمد

    دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: بازار | ماشین | محصول | میلیون | محصولات | ده میلیون | بازار خودرو


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار